Startsidan

Jullov

Skrivet:    ·  Allmänt
Heej!
Rätt sida året hörri!!
Nu kom den, kylan och verkar kunna komma lite mer snö oxå. Är ju inget jättefan av varken kyla eller snö ska jag väl erkänna. Absolut mysigt att åka pulka med barnen osv men hur man än gör så fryser man. Oavsett kläder. Och Ellan tar av sig vantarna så fort man satt på dom och då har man snabbt iskalla röda små händer. Det här med vantar hörrni, har ni nåt bra att rekommendera så shoot. Några som sitter på och som barnen kan greppa saker med. Den är klurig men jag måste nog köpa några fler som vi kan testa. Tips tack! <3
 
Hoppas ni alla haft en skön och lång ledighet. När vi gick hem från föris den 22 december kändes ledigheten så lång framför oss, så vips va det sista dagarna och snart börjar vardagen igen. Jag vet att man snabbt kommer in i rullen, men just såhär innan brytet är det tufft. Haft, på riktigt, världens bästa ledighet med min familj! Jimmy blev piggare redan några dar innan jul och har orkat mer och mer (med undantag för lite dips såklart) men det går åt rätt håll. SÅ skönt! Det har vi väntat på!
Och våra dagar har varit så sköna, verkligen tagit allt som det kommer. Ella har somnat vid 18 isch på kvällarna, vaknat runt 7, ibland sovit ända till kvart i 8. (Imorse vaknade hon dock 6:15 men det är ovanligt) Sån lyx. Då har vi legat kvar länge i sängen och myst. Ella har fått en flarra välling och sen har vi kollat på nåt barnprogram ihop. Älskar att inte behöva stressa upp på mornarna utan att hon oxå vill ligga kvar. Dröm faktiskt. Sen har vi tagit dagen som den kommer, ibland pysslat hemma och myst runt i pjamas fram till lunch. Har bara träffat mina föräldrar och Josse & Amina inomhus, resten av familj och vänner har vi träffat ute för att ändå bidra så mycket vi kan. Men som jag saknar att kramas.
Får dock vara glada att vi ändå kan träffa alla ute och att vi har hälsan, peppar, peppar.
 
Julafton va mysig, i år vi firade vi med mina föräldrar, tomten kom och Ella va så spänd! Blev väldigt lyckat allt. Nyår spenderade vi även den med mina föräldrar, Ella somnade strax efter 18 och vi åt trerätters och drack gott. Spelade Bingolotto och jag höll mig vaken! Ella sov igenom alla fyrverkerier, vilket va helt sjukt med tanke på den ljudnivån. Mysig kväll <3
 
Här kommer lite bilder. Tänkte även skriva ett inlägg om Ella, en update 16 månader, kommer snart. Puss och uppskattar så att ni kikar in då och då och läser.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR