Startsidan

Soliga fredag

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej solen och fredag!
Då va min kontorsdag klar för nu och idag är det hemmajobb som vanligt!
Alltså man har verkligen kommit ur allt det här med morgonstress och att få ihop allt på morgonen, haha! Jobbar man hemma så är ju mornarna mycket lugnare. Men igår hade jag frissan på lunchen och naglarna efter jobbet och numera ska en av oss vara på plats på kontoret så då och då blir det kontoret framöver. Lyxtorsdag! Fick en tid hos Malin på house of beauty där jag gått hos bästa Jenny meds ögonbrynen och är såsåså nöjd! Klippte av en hel del och det va välbehövligt. Så fräscht nu! Och bara känslan att få bli lite omhändertagen en stund, lite tid bara för mig. Dessutom va hon supertrevlig och vi hade massor att prata om, haha! 
Och så måste man ju bara köpa lite produkter när man är och klipper sig, är ni likadana? Kommer ALLTID hem med nåt nytt! Igår va det en skyddande värmeprodukt typ. Luktade dröm!! 
Veckan har rusat iväg, soliga dagar och lunchpromenader med både Jutta & Therese. 
Kollat Benjamins nya matlagningsprogram och vi fastnade både jag & Jimmy. 
 
1 mars hade vi förlovningsdag, alltså jag kan inte fatta att det är 4 (!!) år sen vi stod där på stranden på Mauritizius och gav varandra ringarna. Världens finaste kille på världens finaste plats. Still so in love <3 
Och idag efter jobbet drar vi på en tripp bara han och jag! Ska bo på hotell och Ellan ska få mysa med mormor & morfar. Winwin. Bokat bort på papagrappa till kvällen (hoppas dom har det coronavänligt bara) och sen ska vi köpa upp lite lösgodis och dricka bubbel i hotellsängen. DRÖM va mysigt! Blir typ pirrig i kroppen bara jag tänker på det. Kommer dock sakna ihjäl mig efter Ella! <3 
 
Ha en finfin fredag nu! Här kommer lite bilder från helgen och veckan. Puss!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR