Startsidan

Fredag

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej vänner!
Fredag - så skönt! Även om den här veckan har varit en vabbvecka så är det ändå fredagskänsla här hemma. Skickade just iväg Ella till m&p och satte mig vid datorn med dagesn första kopp! 
Vabbat måndag- onsdag och vet ni? Har njutit så mysket av tiden med min Ella. Vi har legat i sängen till 8:30-9, druckit kaffe och välling och kollat på Bamse- Tjuvstaden. (x antal gånger, haha) 
Sen chillat, myst i soffan, lagt pussel och busat. Hade feber förra helgen men nu bara hosta och snuva kvar. Skapligt långdraget dethär. Men på måndag har Ella varit hemma en vecka så då får hon gå. I slutet av förra veckan va Ella typ själv på Smulan, lilla avdelningen. Och den här veckan hade det varit 11 barn totalt på hela förskolan. Totalt! Av 30 barn. Vabruari och så.
Men hoppas vi får va lite friska nu ett tag! Jimmy är piggare, vilket är så skönt! En helt annan Jimmy, så tacksam för att det går åt rätt håll. <3
 
På söndag är det alla hjärtans dag hörrni, vad ska ni hitta på? Varierar så 
å bland vänner och familj. Vissa köper kläder, spahelger och smycken för 1000-lappar, andra köper rosor och choklad. Ska jag vara ärlig så räcker rosor och choklad för mig! Sen uppskattas alltid när Jimmy tänkt till, kanske fixat ost och kex under tiden jag nattar Ella, tänt massa ljus och korkat upp en flarra rött. Haha, hoppas lite på att han läser det här! 
 
Har även börjat lite smått att meditera. Alltså vänner, en lifechanger! Bara man ser till att ta den tiden för sig själv. Men det är så skönt, man kommer ner i varv, hjälper till att fokusera på vad som är viktigt och man kan släppa ångest och oro. 
 
 
 
Allafall önskar jag er en bra fredagskväll, en mysig helg och en fin alla hjärtans dag! <3 Kram! <3 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR