Startsidan

En bättre vecka

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej mina fina!
Lämnar en tuff vecka bakom och blickar framåt!
Det va nog allt på en gång skulle jag säga. Hade några tuffa lämningar (som vi inte haft sen Ella skolades in typ), jag åkte på urinvägsinfektion på det och så ett allmäntillstånd som va trött, orkeslös och allmänt nere. Det va förra vecklan det, haha! När fredagen kom så kändes det SÅ skönt!
 
Nu mår jag bättre, piggare och med betydligt mer energi. Har fortsatt haft lite jobbiga lämningar men insett att det är en period som vi bara måste igenom. Såna perioder kommer och går, man får acceptera. Och hur jobbigt det än är, så får man alltid ett sms några minuter efter där det står att hon är go och glad igen! :) Tänker att det är nog ganska sunt att barn reagerar, är bara så ovan eftersom det alltid brukar gå bra.
Veckan innan förra veckan (haha)  lämnade jag till bästa Malin som tar emot och säger "Och du är lika go glad som alltid". Det är min Ella! <3
Men alla känslor är okej och just nu är hon nog lite mammig skulle jag säga. Skrutt. Älskar sönder! Inatt sov hon från 19:30-05:30 i sin säng utan att vakna. Ofta kan hon vakna nån gång och sätta sig upp, kanske drömt nåt. Och ofta vaknar hon nån gång på natten och vill komma över. Men imorse vaknade hon halv 6, sen somnade vi om i vår säng och jag väckte henne och Jimmy vid halv 7. Tröttmössa! Men inte så kosntigt, igår hade Blåbärsgruppen haft utflykt till Aktiviteslekparken (läs pulsat i HÖG snö) så förståeligt att alla barnen va helt slut sen, haha. Fick sms:at bilder från fm, alltid så kul att vi föräldrar får vara lite delaktiga! Snart även dax för utvecklingssamtal, längtar!! Och så 2,5 årskontroll. Ella är taggad! "Anita BVC, Ella åka dit" Haha stenkoll!
 
I helgen va vi i Svalsta hela lördagen, va ute en sväng, gjorde snöänglar, fikade, åt mat och myste med Amina. Stella va där och och dom lekte så bra, Stella är Ellas stora idol! Så kul att se. <3
 
Och så vädret då: Det måste man ju alltid kommentera. Idag magiskt, igår inte lika magiskt. Det är mycket snö nu. Absolut fint och allt sånt, och det får gärna ligga kvar men det räcker nu. Tack!
VILL HA VÅR. NU!
 
Ha en bra em, va snäll mot dig själv och kom ihåg - du är alltid tillräcklig <3
 
MINA <3
sjukt god och enkel middagsmat. Kyckling, cf kryddor och så ris till.
Gårdagens lunchprom, snöig ja. Idag sol och Therese som sällis! Betydligt bättre.
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR