Startsidan

Ellabellabus 2 år!

Skrivet:    ·  Allmänt
Men hallå, kan vi bara ta två minuter och reflektera. Min Ella fyller 2 år idag. 2 år!!
Helt sjukt. Det va alltså två år sen som vi låg på Neo, just såhär dax, vid 10 tiden för exakt två år sen, så mådde jag ändå helt okej. Vi blev inrullade på på förlossning och visste att om några timmar skulle vi vara tre! Vilken känsla! <3 
Vid 11 tiden fick jag Epidural, ajajaj va den sprutan gjorde ont. Och efter det, fram till att krystvärkarna började, mådde jag prima. Har en bild som Jimmy tagit på mig, där jag sitter och ler med hela ansiktet, helt ovetande om hur ont krystvärkarna skulle göra, haha.
 
Men en snabb förlossning blev det ändå och 14:37 va hon här! Lilla fina perfekta Ella. Med bästa teamet runt om mig! Så tacksam! 
Och nu har det alltså gått 2 år. Älskar att följa alla steg, all utveckling, alla nya saker du lär dig varje dag! Och jag tycker att den här tiden just nu, är den bästa! Har sagt det förut, jag vet. Och som många  säger, det blir bara bättre och bättre och bara roligare och roligare ju äldre dom blir! 
Och även om man kan sakna den här bebistiden massor så är det sån mysig tid nu. När man kan skratta ihop, busa, prata och lixom göra saker ihop. Ah ni förstår. 
 
 
 
Och vi sjöng imorse, om hon blev förvånad! Har ju pratat om att hon ska fylla år idag så hon va noh lte förväntansfull. Väckte lillan med sång vid 06:30, och två ljus som hon fick blåsa ut. Och så paket såklart. Sen va det dax för mamman att jobba & pappan att kurera sig. Ellabus blir hemma med mormor och morfar idag, så håller vi alla tummar för föris imorrn! <3
 
Ha en fin dag nu alla! <3
 
 
Lite bilder från sist. <3
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR