Startsidan

Hej fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Underbara värme!
Och så plötsligt slår det mig, det är sommar nu. Våren har lixom redan varit. Känner mig lite snuvad på våren faktiskt, kanske med tanke på coronan? Har lixom inte kunnat njuta riktigt på samma sätt, inte kunnat fira födelsedagar som vi brukar och hänga med stora familjen, med mamma & pappa, ja mycket som man får tänka om, tänka nytt. Men men, nu är ju äntligen värmen här och naturen är så sjukt vacker! Gick kvällsprom igår med Sandra och man får nästan ont i hjärtat så fint det är. Ljumna sommarkvällar kan va bland det bästa! Och den här tiden, när allt blommar, man minns alla skolavslutningar som igår, doften, allt och det bästa av allt, man har allt framför sig!
Hoppas verkligen på en fin sommar nu när man mest kommer va hemma! Skulle för övrigt va i Grekland just nu. Den svider. Nästa år kanske! <3
 
Vad har hänt sen sist då?
Ja men mycket, vi har hunnit med att njuta av solen, vabbat en snorig och lite hostig Ella, Noah va oxå hemma några dagar så vi hängde ihop. (Samma baciller dom små liven)
Gungat mycket, Ellas absolut bästa just nu! Kan gunga hur länge som helst och blir så arg och ledsen när den är upptagen. ;) Humör det har dom både Ellis och Nois. Men det kommer dom komma långt på! Man får bita sig i tungan ibland och räkna till tre. Haha! 
Sen har vi hängt hos Lykke och Leon, tjejerna har busat järnet, vi fick hälsa på hönorna och när dom två kramas så smälter man ju! <3 Underbara ungar!!
Vi har hängt i hamnen, ätit premiärglassen och lekt i lekparken. Firat min födelsedag UTE, med först min familj (inte kusiner och syster dock) och sen med Jimmys. Fick blommor till altanen, Rituals och pengar! Så nu ska jag köpa både klocka och väska är tanken. Ska bara välja vilken jag ska ha, kan ta tid! ;) Sen har vi varit barnvakt åt vår Nois, sleepover, han är verkligen som ett bonusbarn, en extra son. Två små älsklingar i pyjamas. Hur nussigt? Jag nattade Ellis och Jimmy tog Nois i vagnen, barnen somnade gott och sen tog vi kväll! <3 
 
Det va allt för nu! Imorrn blir det Kålmården! Som vi längtar!! <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR