Startsidan

Mars

Skrivet:    ·  Allmänt
Välkommen Mars!
Nu är du här underbara vårmånad. Och även om regnet just nu öser ner så är det den här månaden vi förhoppningsvis får njuta av den första kaffen ute, känna vårsolen som värmer och lite små snödroppar i rabatterna. Ljuvligt. Bästa tiden är nu snart, med ALLT framför sig! ÄLSKA våren! 
 
Min nackspärr är bättre, besök 2 av 3 är avklarat hos kiropraktorn och Jimmy har fått i uppgift att massera mig 5 minuter varje kväll. Inte så tokigt. Blir bättre och stelheten är nästan borta. Nu ska jag bli av med alla muskelknutar och lära mig att inte spänna mig, bära rätt, stå mer vid skrivbordet på jobbet och inte dra upp axlarna närr jag fryser, etc. 
 
Igår tog vi 1,5 års vaccin för Ella. Hon va duktig! Sa inte ett knyst när Anita stack med nålen. Inga biverkningar förens kanske om två veckor, men hon va trött igår lilla hjärtat. Somnade redan 18 och fick väcka henne 06:30. Det behövde hon <3
Annars va allt bra, hon är helt ikapp på sin kurva, vilket hon har varit ett bra tag. Häftigt egentligen, men hon va ju inte så pyttig som prematurer kan vara. 2780 är ändå en bra vikt. 
Annars är det fullt upp både på jobbet och privat tycker jag. Mars är en fullspäckad månad! 
Btw, länken till bloggen på insta verkar inte alltid funka. Skumt. 
Men ni vet vart ni ska googla! ;) 
PUSS 
 
 Godaste glassen! Och nyttig som tusan. 
 
Bästa mormor! <3
Helgens långkok. Alltså så sjukt mört kött. Stod på plattan i säkert 4 timmar. 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR