Startsidan

Fredag 3 mars

Skrivet:    ·  Allmänt
Underbara väder!
Visst är det lite kyligt, men det är ju sol ute <3
Fredag och veckan har rusat. Haft rullt upp på jobbet med köer och många samtal, två besök hos kiropraktorn men fortfarande är jag inte helt bra och måste tillbaka två eller tre gånger.
Dom tre första besöken har varit reducerade så det har knappt märkts, men nu kostar varje besök framöver 500pix. Det kommer svida. Men men, antar att det behövs. Spänningsvärk och nackspärr är inget att leka med.
Torsdagens lunchdejt gjorde mig varm i hjärtat och jag ville lixom inte slita mig. Hade så mycket att prata om <3 På kvällen firade vi Johannez som fyllde år med utegrillad korv (alltså korv med bröd är ju bara så gott) och fika. Mysigt att inte alltid ha kalas på helgerna. Hela vår släkt fyller ju i feb/mars så det blir en del kalas.
 
I onsdags och torsdags när jag hämtade Ellabus så ville hon inte gå hem.
Älsklingen! Kom först springandes fram till mig med öppna armar, sen ville hon visa allt (som hon alltid gör) och sen fastnade hon med Noah i lilla köket. Hon behövde kanske få avsluta leken innan det va hemgång. I köket hänger hon en del har dom sagt, lagat mat och donar. Jag skulle göra allt för att få va en spindel på väggen och se hennes dagar! <3 Så glad att vi valde just den här förskolan, fröknarna är bäst och jag älskar att det är så litet och mysigt. Familjärt verkligen. Bästa i alla kategorier!
 
Dessutom två bra lämningar på rad! SÅ glad för det! <3
Juste. Fick hem bästa busen i veckan! Har testat och är så nöjd! Knappt nån doft alls och bra färg! 5/5 på den!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR