Startsidan

Hej tisdag!

Skrivet:    ·  Allmänt
VÄDRET!! Nu är sommaren här, på riktigt. Och för er som känner er snuvade på våren - NJUT nu!!
Ta på dig den där klänningen, ta morgonkaffen ute om ni kan, ät middagen ute och gå aldrig in på kvällen. Maxa sommarkänslan nu innan semmen. Vi har nedräkning, mindre veckor kvar!! Känns som att hela familjen är mer än redo för sol, bad, sovmornar, lek med kompisar, glass i stora lass, inga tider att passa och kanske ett glas rosé till måndagsgrillen. Spontant och underbart! Som vi längtar! Träffa syster som jag längtar sönder efter. Ska bli skööönt.
 
Sitter på hemmaplan och jobbar sen onsdags förra veckan. När man väl är på plats med skärmar och grejjer, då är det rätt gött. Funderar på att köra veckan ut, extra skönt nu när man bara kan gå rakt ut på altanen och njuta.
Idag ska vi även ta emot en leverans av massa virke, ska bygga ut altanen och få ett stort trädäck! Kommer bli super, Jimmy ska (med hjälp av andra) börja i helgen!
Duktiga älskling! <3
 
Annars då? Fick endast två jobbiga lämningar förra veckan sen blev allt som vanligt igen, skönt. Antar att man ändå får vara lite beredd på att vissa dagar och perioder är det lite tårar. Det hör till! Helgen va sådär urmysig. Även om vädret inte va på topp så va vi på topp, hade så sjukt mysigt Ella va världens duktigaste. Lyssnade och va bara så stor och duktig. Åt fredagstacos med farmor och farfar, lördagen va lite fix ute på fm med mormor & morfar och fix inne på em. Notera att jag numera relaterar allt till Ella, farmor, mormor osv. ;) Helt utan att jag tänkte på det!
Åt gott och bara va familjen. Söndags hängde vi en sväng med Therese, Freja och Natta & Noah. Mysigt!! På em åkte vi ner till hamnen med Jenny, Robbin och barnen. Ella & Stella är så sjukt fina med varann! <3 Hennes idol!
Lekte i lekparken och åt glass.
 
Nu ska jag ta min kaffe och sätta mig på altanen en stund. NJUT mina vänner!
KRAM!! <3
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR