Startsidan

Måndag

Skrivet:    ·  Allmänt
Vaknar upp till regn. Kollar vädret för veckan, regn. Kuuuuuul! Speciellt när vi fortfarande ska vara försiktiga med att träffa kompisar, blir en vecka till hemma. Hade hoppats på en VÅRfika UTE med Natta & Nois och kanske ser vädret något bättre ut på onsdag. Hoppas! 
Annars är Ellan lite piggare, peppar, peppar! Hostan är inte lägre lika jobbig och visst är hon täppt, men inte lika. Min älskade tjej! Så duktig! Tar inhalatorn morgon & kväll och protesterar inte ens. Hjärtat! Snorsug och näsdusch, så tålig! Nu sover hon på altanen under markisen och jag dricker kaffe framför Wahlgrens. Mysigt! Innedag idag jaaaa. 

Helgen va mys! Vi har ju hängt hemma men träffat mina och Jimmys föräldrar. Mexikanskt i lördags och fika igår. Sen har vi börjat med lite kvällsrutiner oxå, men det blir ett annat inlägg! Har jobbatmed tålamodet en del, tror att allt ska va en quickfix men nu vet jag att det som funkade igår kanske inte alls funkar imorrn och tvärtom. Men bara man har en rutin som Ella blir trygg av och som man kan luta sig mot! Övning ger färdighet. <3

Kram på er! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR