Startsidan

Måndag

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina! 
Måndag igen! Har alltld lite söndagsångest nu förtiden. Vill bara att vi ska va hemma hela familjen, älskar ihjäl mig på helgerna när vi får bara va, tillsammans. Vakna ihop, spendera dagarna ihop och så njuta av helglyx, ett glas vin och lite gott. Skönt ändra att veckorna rullar på med diverse roliga innehåll! 
Status just nu? Just just nu sover lillan i vagnen på altanen. 1,30 just nu. Så jag har njutit av frulle framför tvn. Tvättat och plockat lite hemma. Vardag ni vet. 
Helen har varit bra! Skulle åkt på kalas i lördags men vi blev hemma. Bra beslut! Veckorna går i ett och Jimmy har verkligen haft FÖR mycket. Kommit hem sent och vissa kvällar har vi typ knappt setts känns det som. Så helgen va välbehövlig! <3

I söndags kom Hanna, Niklas och barnen hit! Lycka! Dom har inte lyckats träffa Ella än, så mycket virus och förkylningar, men nu äntligen! Sen tog vi en kort prom i solen och så kom Natta, Adrian & Noah spontant och korkade upp! Såld lägenhet är givet att fira! 
Nu är det bara vår lägenhet kvar, men snart! 
Läggningarna går sådär. Har tagit en paus. Ella vill verkligen inte sova egen säng och ja, då får det väl va så nu. Men om jag längtar efter egen tid med min Jimmy på kvällarna. 

Nu vaknade skruttan! Ha en fin måndag! Pusssss

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR