Startsidan

Hej tisdag!

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon! 
Nyhetsmorgon är slut, slötittar på Malou här i soffan. Ellan sover på altanen och frukosten är i magen. Snart kommer Jenny, Wiggo & Josse hit! Inte träffat Josse på 5 (!!) månader och tänk så mycket som hänt sen dess. Märks tydligast på Ella såklart. Hon va så liten när Josse åkte & hela våt värld va uppochner. På ett helt fantastiskt sätt såklart! Ska bli så mysigt att ses! <3

Inatt gjorde vi vår första natt själva jag & Ellan. Och vi klarade det galant! Hon somnade i sin säng 20:30, då kröp jag ner och somnade (!!) dirr. Sen vaknade Ella nån timme senare och då orkade jag inte söva om henne i sin säng så hon fick komma över till mig. Och hur mysigt det än är att gosa i samma säng så sover vi inte så bra då varken jag eller Ella. Hon har vaknar ofta inatt och mellan 00:30-01:30 va hon klarvaken, glad & PIGG! Hon ville leka, sparkade med benen och vevade med armarna. Haha! Nu kan jag skratta åt det men inatt ville jag bara sova! 
Ikväll kommer allafall Jimmy äntligen hem! Med en ny tv bänk oxå! Så vår gamla är snart till salu! Den nya ska täcka lite sladdar och sånt på ett bättre sätt. 

Imorrn babysim! Första gången så det ska bli sååå spännande och se hur Ella reagerar! Bilder kommer. Puss på er! 
Bilderna är från helgens kalas när vi firade Livan 15 år! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR