Startsidan

Hej tisdag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Klockan är snart halv 9, Ellan somnade just på altanen och jag myser med min kaffe framför nyhetsmorgon. En tidig morgon imorse, 06:15 vaknade Ella. Men det va ändå helt okej, kvällen blev tidig igår för oss alla tre. 
Försökte oss på att få henne att sova i egen säng, men just nu verkar det inte funka. Vi får kanske avvakta några dagar och försöka igen. Igår blev hon verkligen såå såå ledsen och ja, då fick hon sova mellan oss. Man slits mellan längtan att få egen tid på kvällarna, få somna själv utan att nån är PÅ, samtidigt som man måste se till hennes behov här och nu. Och att se henne så ledsen det klara jag inte. Skrutt! Men som sagt, det HAR ju funkat och vi har fått mersmak på egentid på kvällarna, hon HAR sovit i egen säng 5 timmar i sträck innan hon vaknade och fick komma över. Så vi vet ju att hon KAN. Kan va nåt på gå g i kroppen oxå, inte riktigt varit sig själv varken igår em eller nu på morgonen. Hoppas hon är pigg & glad när hon vaknar! 


I fredags hade vi mammorna här på soppa! Natta & Noah, Amanda & Lykke, Therese & Freja, Bella med både Maddox & Vincent. Fullt hus! Men jag älskar att va här med huset fullt! Så mysigt! 
I fredags somnade Ellan i vagnen på kvällen och jag & Jimmy fick den där efterlängtade tiden ihop! <3 Gjorde egen pizza och tig ett glas rött. Testade en nyhet i chokladhyllan som va drömmen! I lördags hade vi en hemmadag, Jimmy monterade nya tv-bänken, vi tog en prom ihop, fikade med m&p som kom förbi och tog lördagskväll med massa plock. 
I söndags firade vi äntligen Jimmy! Med huset fullt minst sagt, över 20 pers va vi! Och jaoo, lite mycket va det kanske för Ellan men allt gick bra ändå. Man märkte att hon va mer än nöjd när vi sjönk ner i soffan sen och alla hade gått, när det bara va vi. Största smörgåstårtan som Jimmys mormor lagat, och så fika såklart. Blev ingen middag den dagen! Haha! 

Nu ska jag äta frukost! Håller tummarna att Ellan är pigg när hon vaknar och att veckans alla planer kommer gå! Så mycket mysigt inbokat! PUSS! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR