Startsidan

Hej fina!

Skrivet:    ·  Allmänt
Tisdag och vardagen är igång! 
Kändes SÅ jobbigt att Jimmy skulle börja jobba, söndagsångesten va ett faktum. Men så fort måndagsmorgonen va gjord, kaffet i magen till Nyhetsmorgon & hela dagen spenderades med Natta & Noah kändes det så mycket bättre! 
Låg i soffan och myste i söndags, kollade serier och bara tillät oss att va. Skönt efter lördagens kalas, firade Stella med släkten och Ella va inte på topp. Pluttan! 
Ledsen, övertrött och tills vi förstod att hon bara ville va i min & Jimmys famn va det ett mindre kaos, allafall om ni frågar mig.  Svårt för alla vill ju mysa. Säkert ingen annan som ens tänkte på att Ella va lite ledsen. Men sjukt tufft för mig! Alla dagar kan inte va på tipp med en liten! Så är det bara! Ni som vet ni vet.

Söndag em åkte jag iväg på mitt första Bodypumppass med Natta! Och jäklar va kul! Laddade inte på så mycket vikt men har SÅ ont!! Får se pm vi lyckas pyssla så man kan få ihop 2 pass i veckan allafall, annars blir det ett dyrt medlemsskap! ;) 

Imorrn ska vi träffa mammorna igen! Äntligen! Om nu inte Charlie är sjukis, han hade visst feber nu. Ev en lunch på stan med kollegor och sen är det typ helg igen! PAUSA där. 
Vill inte ha söndag! Då åker Jimmy till Köhln och jag & Ellan måste klara oss utan pappa Jimmy i 3 hela nätter. Usch!! Den är inte rolig!! Men det tänker vi inte på nu! Flyttar nog hem till m&p, eller om mamma kommer hit och sover. Tänker att vips är han hemma igen, så måste man tänka! <3

En liten update från oss! 
Annars myser vi mest, Ella är busig och älskar när det händer saker! Skrattar & ler och är så mycket med! Kan sitta längre stunder i babysittern & låter mamman dricka kaffe på morgonen. Sen sover vi rätt länge på morgonen, imorse vaknade vi 9:30, men då har vi en kvällspigg tjej istället! 

Älskar livet med er! Min fina lilla familj! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR