Startsidan

Fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Underbara fredag med min lilla familj! 
Jimmy är hemma från Köhln sen i onsdags natt, planet lyfte trots snökaos på Arlanda, dock lite senare än beräknat, men vi fick hem vår pappa Jimmy och det är huvudsaken! <3
Hade längtat så! 
Nu dröjer det ett tag till han ska va borta igen, även om det gick bra så fort söndagen va förbi. Ellan och jag hade det så bra hos m&p, fick mat serverad och sällis, guld värt! 
Hade två jobbiga eftermiddagar där med Wlla, så det va verkligen skönt att jag inte va själv då. Bara sånt gallskrik, från glad till jätteledsen på 0 sekunder. Man fattar noll. Men tror mycket handlar om utvecklingsfasen, det ÄR mycket som händer vid 4 månader. Och det blir kaos i dom små huvudena. Skrutt! Avbokade en middag i onsdags, Ella behövde lugn och ro och jag med för den delen. Allt för Ella! Alltid! 
Verkar inte vara ensamma om upplevelse ang fasen, många mammor som upplever samma. Vill vara nära & att sitta själv går bara korta perioder, sömnen kan krångla, mer ledsna och mer krävande bebisar. Hoppas dom kommer ur fasen snarr, både Noah, Ella & ni andra bebbar! 

Kom hem från Natta för en timme sen,  promenad, myst med våra små och fikat! Sitter i soffan nu och matar Ella, snart kommer pappa Jimmy hem & då blir det hemmagjord pizza & mys! Imorrn kommer Natta, Noah & Adrian på sushi och vinprovning! 
Trevlig helg! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR