Startsidan

Tuff men mysig helg med mina älsklingar

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina! 
Fredagen började med vaccin, 5 månadersvaccinering 10:15. Märkte inget förrän vi kom hem från handlingen på kvällen.
Tyckte hon kändes varm & mycket riktigt, tempen visade 38.6. Pluttan. Sen blev hon varmare och febern gick upp till 39.7. Lilla skruttan! Inte ledsen bara varm. Ringde 1177
& tog alvedon så febern fick sjunka. Natten blev ändå bra och på morgonen va hon pigg igen. Lördagen började med lång mysmorgon i soffan, kaffe och äggmackor, Nyhetsmorgon och mys hela familjen! Åkte och solade med Natta, dröm! Så jäkla skönt med lite värme och avkoppling. Men sen på em, när m&p kom på fika så kom gråten! Pluttan! Helt förtvivlad och inget hjälpte! Så ledsen verkligen! Kändes som en evighet men tillslut kom hon till ro. Kändes inte varm men inte alls sig själv. 
Lugn ett tag och fick provsitta stolen som m&p köpte på Ikea, fick lite mangopuré och allt kändes lugnt. Sen kom gråten igen! Helt förtvivlad! Och återigen, inget hjälte! Inte ens min famn och bröstet och då är det illa. Strax efter 20 kom hon till ro i min famn, men då hade jag vaggat en bra stund i gallskrik. Älsklingen! Hade säkert ont. 
Kollade Mello som för övrigt va kasst, okej Liamoo va bra, annars pinsamt dåligt! 
Vid 23 gick vi upp i sängen jag & Ellan, pappa Jimmy hade somnat i soffan och ville inte väcka honom! ;) Sen va natten bra! Vaknade för mat några gånger men somnade som vanligt om & vaknade igen 09. Så skönt med sovmorgon! <3

Fick tacka nej till Jennys kalasfika idag, Ella behöver nog bara va hemma. Mycket gos i famnen. Hoppas hon är sig själv imorrn igen, lilla hjärtat! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR