Startsidan

Måndag morgon

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina ni! 
Så glad att ni fortfarande hittar hit! Antar att ni gillar mina bebisinlägg haha, blir ju nästan bara sånt nu! Men det är min & Ellas vardag! <3 
Helgen har varit så mysig! Fredagsmys med homemade pizza och Talang bara vi! Älskar fredagar! I lördags hade vi en chilldag, satt länge i soffan, jag & Ellan gick prom och hon sov länge på altanen. Vädret! Så ljuvligt! Bakade hallon och blåbärspaj, en supergod smulis som vi sen tog med till Natta & Adrian! Tog en prom dit runt 16 & där va även Senait & Benny med goa Selah. Åt kalkon och myste med ett glas rödvin! Så gott! Gick hemåt med en tillslut sovande Ella i vagnen, så mysig kväll och skönt att hänga där det är lite kaos här och där! ;) 
Söndagen vaknade Ella & Jimmy rätt tidigt, 7:30, men låg kvar i sängen och myste innan vi gick upp. Lång frulle med äggmackor, Nyhetsmorgon & många koppar kaffe - bästa! 
Sen tog jag & Ellan en prom, hon sover bäst i vagnen just nu. Vid 12 åkte vi till Hasse & Maj-Britt på fika, Ella fick katrinplommonpuré och charmade i sitt bästa jag! Handlade för veckan och åkte hemåt, sen kom Susanne & Lasse på fika (igen). Ella satt i stolen och va på gott humör, fick lite puré och vi testade flaskan igen! Alltså, vatten går hur bra som helst, där fattar hon tekniken, men när hon får ersättning så vill hon inte alls! 
Nån som känner igen sig? 

Mycket fika igår! Jag som inte gillade fikabröd förut har börjar gilla både småkakor & bullar, framförallt vaniljbullar, dröm! Köttfärspaj och Farmen fick avsluta kvällen! 

Ny vecka! Idag ska vi på lunch hos fina Gunilla & ikväll Mor & Dottermiddag hos Annica! Det va länge sen! Imorrn kommer Therese, Natta & Bella på sopplunch & onsdag blir det häng hos m&p. Får hoppas Ellan gillar mina planer! ;) 

Ha en fin vecka! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR