Startsidan

Helgen går för fort!

Skrivet:    ·  Allmänt
Måndag igen! Helgen har rusat iväg! 
Jimmy har varit i huset både lördag och söndag och spacklat & målat. Mon duktiga Jimmy! Så nu är hela undervåningen köar! Bara tapeten i köket kvar och så vårt sovrum uppe plus Ellabus rum. Där vi oxå ska tapetsera, små grå elefanter. Tapeten är verkligen så fin! Men hela nästa helg är oxå tanken att vi ska fortsätta. Sen har vi en bokad helg emellan och så är vi framme vid föytthelgen! Längtar!! 
Vi va och hälsade på pappa Jimmy & Robin i lördags, jag & Ella tog först en prom ut till Arnö och Jenny & Stella, sen gick vi bort ihop. Och det är ju så nära! Om man går igenom bostadsområdena så tar det max 10 minuter. Sjukt mysigt att ha nära och i januari kommer det ett tillskott i den familjen oxå! Mysigt! 
Sen va vi hos Jimmys morfar & mormor på kvällen och fick mat. Älskar att va hos dom! Så mysigt när det ständigt doftar mat, det finns alltid hemmabakat fika & mormor bakar alltid nån form av paj med vaniljsås till mig, eller nån småkaka, det är det fikat jag gillar bäst, annars äter jag knappt fikabröd. 
Men att dom alltid tänker på sånt! Fick finaste bilderna när både Hasse & Maj-Britt höll Ella, fyra generationer. Så fint. Och hon trivdes!  <3
Igår va Ida och Tage här och myste! Tog en långpromenad i det fina vädret sen lunch och fika. Och vet ni? Igår sov Ella 6 (!!) timmar i rad på natten! Somnade 22 och vaknade 04 för mat, sen vaknade hon 07:30 igen. Vår duktiga tjej! Får hoppas det går åt rätt håll, vet att det kan ändras ofta men man får va tacksam för alla bra nätter!  
Imorse tog vi sovmorgon jag & Ella. Va lite vakna mellan 05-06, så imorse sov vi till 09:20. Så skönt! 
Ha en fin måndag fina! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR