Startsidan

Hej fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
En FIN vecka går mot sitt slut! En vecka med min älskade lilla tjej i HUSET! 
Det mesta är på plats & det känns bara så sjukt bra! Som vi trivs! Jag vill bara mysa hemma, ta hem vänner och familj här och bara umgås! Huset känns så lagom och mysfaktorn är hög! Sovrum med snedtak är verkligen mysigt och ombonat. Och att vi målade om typ hela huset, bytte lister och fogade det är vi verkligen glada för nu! Trapphuset är det enda som vi inte målat, så det blir ett projekt i vår! Och att sitta i soffan med morgonkaffet och titta ut, som tidigare i veckan när det gnistrade ute, så magiskt vackert! Nu vill vi ha minusgrader och lite julkänsla igen! <3
I tisdags va Natta & Noah här hela dan och bara hängde! Vi fikade, gosade med våra små, tog en promis och bara hängde i soffan. Mammalivet! Som jag älskar det! 
Och i onsdags va Jenny, Stella, Johannez & Susanne här och bakade peppisar! Många plåtar blev det och fina blev dom! Barnen fick dekorera med nonstop & kristyr (heter det så?) vi med för den delen ;) och det doftade peppisar & jul i hela huset! Så sjukt mysigt! Ellan myste med farmor, satt i babysittern och lyssnade på julmysik! Sov lite kortare stunder & va bara så duktig! Älskar att ha huset fullt! 
I torsdags va mamma här hela dan! Bästa! 
Idag är det tillträde på banken & sen fredagsmys! Ska plocka fram stakar & stjärnor och fixa julfint till helgen! Skulle träffat ett stort gäng mammor idag klockan 11 men jag har fortfarande inte lärt mig att man inte hinner lika mycket som innan vi fick Ellan! Haha, tidsoptimist javisst! ;)

Nu ska mamman dricka kaffe & ta lite frulle! Ha en fantastisk fredag! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR