Startsidan

Fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Älskar fredagar! Mera nu än nånsin! 
Fredag betyder att Jimmy jobbar hemma, vi kan äta lunch ihop när jag & Ellan varit ute på prom & så betyder fredag FREDAGSMYS, början på HELG ihop & efterlängtad familjetid!
Bra natt! Ella somnade 22, åt vid 03 och sen igen vid 7:30. Dröm! Så tacksam! 
Veckan har gått fort! Tiden bara rusar, galet. 
Träffat Sandra, gått promenader, myst i soffan  framför serier, ätit lunch på stan med Gunilla, haft mamma här, ätit i Svalsta och ja, det va den veckan. Stina frågade i början av veckan om jag hade tid för lunch. "Jaaaa, nästa vecka på onsdag kan jag". Haha, mammaledig och fullt upp! Bokad kalender. Men ser även till att boka tid för dagar när jag bara ÄR. Har jag bokat lunch nån dag, mammaträff nån dag och BVC nån dag så ser jag till att ha en dag hemma när vi bara myser hemma jag & Ella. 
Mammalivet alltså, älskar det! <3
Och vilken pigg liten tjej vi har! Idag har hon suttit i babysittern hela förmiddagen och bara jollrat, skrattar och bara varit så med! Älskar att det händer saker med Ella varje dag! Vilken utveckling! Så stolt mamma <3 

Nu ska vi klä på oss och ta oss ut i dimman. Sen i eftermiddag åker vi till huset och spacklar lite och mäter. Sen myskväll! 
Ha en fin fredag! <3
(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR