Startsidan

God morgon torsdag!

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon!
Redan torsdag, galet va tiden springer! Pratade med Foppa imorse och vi konstaterade att vi inte setts familjerna sen nyår (!!) Var tog januari och februari vägen?! Vips så va det mars. Och snart är det påsk! Men nu har vi bokat in i kalendern, så nu känns allt som vanligt igen! Det är så man måste jobba, man måste boka in, annars rusar tiden bara iväg och allt rullar på. Så boka boka! Sen är det alltid mysigt att ha det att se fram emot även om det kan kännas som en evighet när man bokar.
Igår träffade jag min fina Natta och vi myste några timmar med en chailatte på Espressohouse efter jobbet. Alltså, älskar kvällsfikor och vi har alltid mycket att prata om, men igår va det rekord tror jag! <3 Tack fina!
 
Snön fortsätter att ösa ner och klarade mig precis från en vurpa imorse, det va nära vill jag lova. Is och så nysnö över, farligt! Men klarade mig. Nu ska jag hämta kaffe och starta dagen på riktigt!
Ha en fin dag! <3
 
Låten just nu!
 

Testade sjögräsnudlar till köttfärssåsen häromdagen. Alltid så nyfiken på nytt och det här va väl helt okej ändå! Kalorimässigt typ 0, smaken ja, funkar, man kanske vänjer sig, lite krispigare än jag väntat mig. Helt okej! Dock slog min köttfärssås alla rekord! Herregud så god den blev! Hemligheten? Cf paprika chili och tre klyftor vitlök. Hela burkchampinjoner och finhackad lök. SÅ gott!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR