Startsidan

Lucia

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fina!
Vi missade lucia imorse, vaknade 09:20 jag & Ellan. Somnade runt 23, vaknade för mat runt 07 och sen somnade vi om. Så skönt! Och så tacksam för nätterna! <3

Tänk att det redan är lucia! Dom sjöng nyss "Lusse Lelle, 11 nätter före jul.." alltså what?! Julafton om 11 dagar! Hur galet är inte det?! 
Några julklappar är fixade, men vi behöver nog en em på stan ihop jag & Jimmy. Kanske hinner med det imorrn! 
Veckan annars har varit lite upp & ner. 
I måndags kväll kom Ida & Cattis och myste med oss. Blev en lång kväll med massa prat och hämtmat. <3 Mysig tisdag med Natta & Noah, föräldrargrupp på familjecentralen, en onsdag med inbokat efterlängtat frisörbesök som fick ställas in då Linda blev tvungen att vabba. Så typiskt! Men hoppas hon kan klämma in mig innan jul allafall! 
Ella har varit lite orolig och haft nära till gråt. Ibland är det magen som bråkar & främst eftermiddagar. Stundtals vill hon bara vara i min famn och amma ofta, kanske en utvecklingsfas. Men tufft när inte ens pappa kan trösta på kvällarna. Och jag blir ju mer eller mindre låst. Ja ni som vet ni vet! Men det blir bättre, det är det enda vi vet! 
Och över lag har Ella utvecklats massor! Kan sitta själv längre stunder och är verkligen så duktig! Och egentligen ska jag inte klaga, men som nybliven mamma är man inte van att känna sig just låst. Just nu vill Ella inte ligga längre stunder i vagnen utan vill upp när hon vaknar, inte det lättaste när det är minusgrader.. Vår lilla tjej! Utvecklas och växer! Kan inte va så lätt för Ella heller. 
Min älskade lilla tjej! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

♡Hej♡
Skrivet: 2018-12-13,  kl. 14:42:55

Hej, så fin tv bänk, smart att sätta upp den på väggen. Vart kommer den ifrån?

Svar: Hej! Tack snälla! Den är från EM möbler! Trevlig helg!
Maria Bengtsson




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR