Startsidan

Helgen <3

Skrivet:    ·  Allmänt
Magisk helg med min lilla familj! 
Tillträde på Stenbrinken på LF följt av en fika på jobbet med Ellan & Jimmy såklart. Fredagsmys med Idol & hemmagjord pizza, sovmorgon på lördagen & sen iväg på 9 årskalas hos Linnis minsta & Ellas kusin Alex! Det bjöds på gofika & Ella va så duktig! Efter två bajsblöjor va hon nöjd & glad och Linnea fick mysa massor. Sen kom vi hem framåt kvällen och lagade fläskfilé och klyftisar & bara myste. Satte upp stjärnor & stakar i fredags så nu är huset så fint & juligt! Alltså den här tiden! 

I söndags va Natta, Noah & Adrian här på glögg, pepparkaksbak & saffransbiscotti. Åt lite köttfärspaj som avslut och det blev många timmars häng! Så mysigt! <3

Imorse tog vi sovmorgon jag & Ella! Sov först 8 timmar i sträck, sen ammade jag vid 07 och sov sen vidare till 09:45 (!!) Trötta tjejer! Men så skönt! Jimmy jobbar hemma och i em ska vi till BVC och ta 3 månaders spruta. Usch va nervös jag är. Ska försöka att inte smitta av mig på Ella bara. Får se hur lillan reagerar både vid själva sticket & sen efter. Vet att det kan bli både mammigt & feber. Bäst att ha alvedon hemma. Puss på er! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR