Startsidan

Hej fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Fredagen är här och snart väntar julledigt för hela vår lilla familj! Jimmy jobbar hemma och halvdag, så i em åker vi ner på stan och fixar det allra sista inför julafton! Igår va jag, Ella, mams & paps uppe på Påljungshage och fixade några klappar på Lekia och Intersport. Jag blev klar med julklappsleken till annandagen och känner mig nöjd! 
Veckan annars har varit bra, betydligt mycket bättre än förra. Jag har uteslutit mjölkprodukter och upplever att Ella är bättre i magen, mindre ont. Skömt att set kan hjälpa och det är vekligen ingen uppoffring för mig om Ella kan må bättre. Min lilla tjej! <3
Föräldragrupp i tisdags och häng med Natta & Noah. Mysigt! Jenny & Stella va här i onsdags och igår hängde vi med mamma & pappa, eller mormor & morfar kanske jag ska börja säga! 
Ella har varit på bra humör! Skrattar & ler mycket och kan sitta längre stunder själv. Babblarna är en favvo! Hon har även kunnat varit hos Jimmy mer på kvällarna vilket är en stor utveckling för vår Ella som annars mest vill va hos mig på kvällarna. Plutt! Vår finaste lilla tjej! Nätterna fortsatt bra, peppar peppar! Så tacksamma! <3 
Skriver just i mammagruppen här om utvecklingsfas 4.. den verkar mindre kul! Haha! Men Ella är ju inte där än, eftersom hon
är tidig kan man inte räkna henne utifrån 1 september utan mer 3-4 veckor efter. Brukar va ca 3 veckor efter Noah i det mesta så ver vad jag har att vänta. Om nu alla barn reagerar på dom olika faserna? Ni som har erfarenhet, hur va det för er? Försöker att inte oroa mig i onödan, det fåt vi ta sen då isåfall. 

Nu ska jag fylla på lite kaffet, kanske ge oss ut på en liten prom jag & Ellan. Sen stan och handla inför det vi har kvar med julklappar, julmat & lite till uppesittarkvällen. 
Men på riktigt! Vad hände med december?! 
Trevlig helg fina! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR