Startsidan

Påsken

Skrivet:    ·  Allmänt
Sorry fina ni, vet att det har varit extremt dålig uppdatering här. Men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Åkte på världens ondaste urinvägsinfektion i fredags och det va nätt och jämt att jag kunde fira påsk i lördags. Resten av helgens planer fick ställas in. Men nu äntligen är jag bättre! Så typiskt när man längtat SÅ efter ledighet, sol och en påsk med full aktivitet med familj & vänner. Men överlycklig över att jag är bättre och imorrn blir det förhoppningsvis jobb igen! Tog mig just ut på en timmes lugn och skön prom, efterlängtat minst sagt! Solen, tänk va du gör! Lycka! Ska snart svänga ihop en filodegspaj med spenat & feta tills Jimmy kommer hem! 

Hörs snart igen! Pussar

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR