Startsidan

God morgon!

Skrivet:    ·  Allmänt
Trött torsdag men efter två koppar kaffe börjar det ändå göra lite skillnad!
Jimmy gick upp före fem imorse och jag vaknade också då, kunde somna om såklart men ändå. Toktrött när jag vaknade, kändes som jag nyss somnat typ. Ända la vi oss tidigt igår, kröp ner i sängen vid 22.30 och efter fem minuter sov jag på Jimmys bröst. Alltså det bästa som finns! Trygghet, finns inget som är så tryggt som att ligga nära och somna med hans arm runt mig. Det är kärlek det! <3
På plats på jobbet och idag ska kroppen få vila lite. Bra pass hittills den här veckan med både svettig kondition och bra styrka. Men ikväll efter jobbet ska jag bara chilla, en sväng på stan och sen kanske lite sol, behöver värmen känner jag! Sen förbereda lite broccoligratäng med kassler och ananas (hur goood?!) tills min Jimmy kommer från Gotland ikväll. Och det bästa, imorrn är det FREDAG! Drömmig känsla! <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR