Startsidan

FREDAG

Skrivet:    ·  Allmänt
Sån lycka när Jimmy kom hem igår! Hade nog kunnat krama ihjäl honom tror jag. Ända sen måndags morse har han varit iväg i Visby och det är alldeles för länge. Men herregud vilken lycka när jag fick lukta, krama, gosa och mysa med min älskling! <3
Blev en fixarkväll igår, städade, plockade lite och fixade stroganoff tills Jimmy kom hem. Sen gjorde jag ju kikärtssnackset också, det ska vi testa ikväll, till lite UNO och ett glas vin. Kollade två avsnitt PH i soffan sen va han ganska trött min älskling, jag oxå för den delen. Undrar hur många timmar han har jobbat under oktober, han gissade på 300 timmar.. Galet! Men nu är det snart snart slut på nyöppningarna för den här gången och efter nästa helg kan han återgå till en normal heltid igen. Det blir skönt! För oss båda.
Så helgen känns mer än välkommen nu!
Började fredagen med en långprom, en timme i kylan, men så värt! Och så skönt att ha gjort sitt när man slutar för dagen, då kan man lixom ta helg med gott samvete! Kände av halsen igår, därav ingen spinning. Livrädd att träna intensiv kondition när halsen känns. Men promisar funkar fint!
Frukosten i magen och kaffet idag smakade extra bra, allt smakar extra bra på en fredag!
Ha en fantastisk fredag! Pussar
 

Gårdagens stroganoff, blev mums!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR