Startsidan

En fin torsdag

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fredag!
Huuur skönt! Men måste säga att den här veckan har rusat iväg, trots att Jimmy har varit iväg i stort sett hela veckan. Men fredagar, den känslan, finns inget bättre!
 
Torsdagen blev en fix och trixkväll, handlade lite efter jobbet, städade hemmet, duschade, rakade benen, målade tånaglarna.. ja ni vet. Fix. Lagade mat till Jimmy kom hem och så matlådor. Tvättade och bäddade rent. Men nej, ingen stress. Jag plockade bort träningen så det blev en mysig kväll med massa gosigt piff.
Sen kom min älskling hem! Finally together again.
Och så kom det hem ett paket i brevlådan. Han är verkligen världens bästa min Jimmy! Då har han läst på min blogg att jag spanat in Gynnings fina halsband och så beställer han det! Finaste han!! <3 Om jag blev glad!
 
På plats på jobbet, haft mysig fika med hela övervåningen och Ronja bjöd på fika. Tända ljus och nästan lite adventsstämning! Det är en mysig tid vi har framför oss! Satte klockan imorse och tog mig ut på en timmes prom, avslutade med Foppa i luren! Så skönt. Mörkt men skönt. Lite läskigt ändå, det är ju inte direkt en massa folk ute sådär runt 6, halv 7 tiden. Så möter man nån känner man sig ganska utsatt. Men jag kom hem safe, väckte Jimmy och satte på kaffe. Nu skaffar vi oss en toppenfredag här! PUSSAR
 

Det här med Ull, på riktigt. ALLA gossiga tröjor innehåller ull, mer eller mindre. Och jag klarar inte ull, 2% kanske, men det mesta har ju en 20% ull eller mer. Kan man lära sig att stå ut?
 

Gjorde en ny sats rostade kikärtor också, mums!
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR