Startsidan

MORNING

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon!

Somnade innan 11 igår och vaknade vid halv ett av att Jimmy kom hem och kröp ner brevld mig. Älskling! Långa tuffa dagar den här veckan. Sen gick jag upp 05.40 och drog iväg på spinning, så hann inte ses så mycket igår. Men ikväll! 
Svettig spinning med Jenny som sällskap, längst bak och cykel nummer 36. Och kör man spinning ofta, jag försöker ju ändå köra både onsdagar & fredagar i bästa fall, så är det nästan alltid samma gäng och alla har sina fasta platser och favoritcyklar. Lite kul faktsikt! Är det typiskt svenskt? Det här trygga. 
Jag har allafall min nummer 36 och jäklar va snabbt den går! 
Nu kör vi igång dagen med kaffe! Mycket kaffe idag! PUSS





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR