Startsidan

En skön söndag

Skrivet:    ·  Allmänt

Det va den söndagen! Och vilken bra söndag! Hotellfrulle med Natta & Amanda, innan dess en promis med Natta, då va vi sådär härligt hungriga och satt länge och mumsade! Kaffe, yoghurt med müsli, frön och bär, melon och det där glutenfria knäcket som jag letat ihjäl mig efter. Verkar bara finnas på Companiet tydligen. Satt ute under parasollet och bara njöt i flera timmar! Underbara väder! 



Sen tog jag bilen bort till m&p för lite SOL vid ån! Så himla vackert där! En liten blomma till mamma på morsdag. Mysigt. 
Några timmars chill hemma, lite tvätt fixad och hemmet dansuget och rent. Avslutade dagen med en långpromis på piren kvällssolen! Med favvolåten på repeat! Det gäller att ta vara på varje sekund som andas sommar! 
Nu kommer snart min Jimmy hem, då blir det serier och söndagsmys! ❤️





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR