Startsidan

Kickstart!

Skrivet:    ·  Allmänt

45 minuter senare plus lite uppvärmning känner jag mig mer än nöjd! Fokus på varje intervall, inte bakåt, inte framåt, bara just där och då. Bort med alla andra tankar och bara kör! Och just nu är morgonträning den bästa, speciellt nu när det faktiskt är ljust när klockan ringer! På plats på jobbet, ska hämta en kaffe snart och kicka igång dagen! Igår skippade jag faktiskt jobbkaffet helt, ibland smakar det verkligen inte gott! Så då bestämde jag mig för att lära mig tycka om te. Gick rätt bra. Kaffe ska va gott, annars kan det lixom va!


Efter jobbet efterlängtad lattedejt med min fina Alle!! Om jag har saknar den tjejen! Ska bli så mysigt att ses och om vi har lite att ta igen! ;)

Ha en fin dag! <3








DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR