Startsidan

JUST NU

Skrivet:    ·  Allmänt
Det här med att variera sig, byta parfym då och då, testa nytt sköljmedel, upptäcka en ny hudvårdsserie som man bara inte kan vara utan.. Just nu är det här mina favoriter!
 
Doften just nu är DG no 3 - helt oemotståndlig om ni frågar mig. Mer en vår och sommarparfym, fräsch och så god! Måste köpa ny nu när vi åker, den är nästan tom nu..
 
 
 
Bästa smycket, som jag använder nästan varje dag, är klockan jag fick av Jimmy i julklapp. Min fina DW! Älskar den, passar verkligen till allt. Speciellt snygg idag, till bruna stövlar och en beige tröja. Då matchar man minsann!
 
 
 
Ansiktsserien som jag blivit helt fast i! Märks tydligt att huden får den återfuktning den behöver, extra viktigt såhär års! Men den här mina vänner, så varenda krona! Ni måste testa! Finns på nätet eller Kronans apotek.
 
 

Och så har vi ju drömresan, vill resa massor med min älskling, upptäcka LA, Mexico, några fler Greklandsöar som Naxos.. Gotland på sommaren, weekendresor och lite så. Men drömresan, den riktiga drömresan, kommer gå i uppfyllelse om lite drygt en vecka! Då väntar 11.50 timmars flygresa till paradiset, MAURITIUS! Ska bli så skönt att få semester, att få komma bort till värmen, lyxa och bara umgås 24/7 med min älskling! <3
 

Bästa dagen på veckan delar jag nog med resten av er, fredagar över allt! Jag älskar att börja dagen med spinning och avsluta veckans kortaste jobbdag med fredagsmys, bubbel och tapas med min Jimmy! När vi tar långkväll, åker och handlar efter jobbet, kommer hem till ett nystädat hem (brukar numera försöka städa, fixa och dona innan det blir fredag så man bara kan njuta när veckans bästa dag är här) och kan stå i köket i timmar, laga tapas, lyssna på musik och sippa på nått gott bubbel. DET är den bästa fredagen för mig! <3
 
 

Bästa sättet att tanka energi just nu, är just det här! En promenad, helst på em så man får se solnedgången över Brandholmen! SÅ vackert så man får ståpäls och den energin man får går inte att beskriva!
 
 
Bästa serien just nu är utan tvekan PARNEVIK! Älskar den familjen! Brukar kolla ikapp på lördagar, mysfrukost i soffan och Parnevik. Bästa!
 

Tack för nu! <3
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR