Startsidan

Loppis avslutad!

Skrivet:    ·  Allmänt
 
Då va loppisen avslutad och klar!!
 
Drygt en vecka har jag haft mitt bås på Mega Loppis och jag kan säga att jag är nöjd!
Jag fyllde varje millimeter av skåpet med både kläder och prylar, allt från smörgåsgrillar till toppar, vaser och husgeråd, kokböcker och annat smått & gott.
Efter en vecka hade jag sålt massor, men ville ändå bli av med det sista så la till några dagar och fick iväg nästan allt! Det sista körde vi upp till Öppen hand med imorse, eller Jimmy fick fixa, jag hade tidigt möte vid 8.
Så skönt att bli av med allt! Så har ni lite skit som ligger hemma och skräpar i nån kartong, på nån vind eller i nått förråd - rensa ut, boka datum och märk. Sen är det bara att köra iväg allt, fixa iordning båset och där släpper man ansvaret. Lite plock och städning kan behövas emellanåt, speciellt efter helgen när man säljer som mest! Bekvämt och bra! Saldot uppdateras hela tiden, vi va flera här på jobbet som hade varsitt bås och riktigt kul att se hur pengarna rullade in!
Tjänade runt 1800kr. Inte illa!
 
Kanske ska boka sommarens resa snart! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR