Startsidan

Nytt år nytt tänk

Skrivet:    ·  Allmänt
Kollar sjuan och nåt diet och kostprogram. 
Intressant faktiskt! Jag som älskar naturgodis fick veta lite skit! Herregud vilken kaloribomb! En liten skål motsvarar en stor chokladkaka. (!!) Och en surdegsmacka innehåller lika många kalorier som en kanelbulle. Men visst, nån gång ibland är det verkligen helt okej, klart man ska unna sig! Det kommer jag alltid göra, i rätt mängd då och då. Det är ju en del av livet, precis som träningen är! 
Men idag har jag faktiskt börjat tänka till. Frukosten får numera innehålla mer än bara en knäckemacka. La till kvarg och har druckit mycket mer vatten idag än jag brukar. Bra bra! Oxå kommit ihåg mellis och dagens middag blir ren mat, kycklingfilé med wok och bulgur. 

Det va allt för nu! <3










DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR