Startsidan

#tbt maj 2014

Skrivet:    ·  Allmänt
Det är så kul att kolla igenom bloggen på gamla inlägg från förra året vid exakt den här tiden.
Maj 2014.
Vad hände då? Maj va en innehållsrik månad! En sjukt bra månad. Redo för en tillbakablick?
 
Månaden började kallt, drog iväg på Fitnessmässan med Foppa och fick träffa Alexandra Bring. Köpte en hel förbrukning av barn för inga pengar alls och hade en grym dag!
 
 
 
 
 
 

Annars började månaden med filmkvällar, M&D middag hos Ida på Lövet, Halv 8 middag hos Fanny. Mysigt med middagar alltså. Dessutom va jag på lite dejter. ;)
 

Klipp och hårfix och i mitten av maj kom sommaren! Den kan man ju sakna en del i år. Tillbringade en fin söndag med Linn hos hennes päron på Brandholmen. Livet på en pinne! Och solen tog! ;)
 
 
 
Sen kom Juttplutt hem från långtrippen och det firades! Minns såväl när hon kom hem, brun och fin och så saknad hemma! <3 Fick Converse och VS. Underbara!!
 
 
 
 
Sen skrev jag på kontrakt minsann! Lägenheten på Stenbrinken blev MIN! Det va stort!
Riktigt lyckorus på den!! Typ bland det bästa som hänt!
 

Sen va det sommar, många bilder på luncher i hamnen, firade min födelsedag med fyran ute och skålade i rosse. Poolhäng hos Marcus med fina vänner. Premiärbad i poolen, grillat till lunch och bara chill.
LIVET
 
 

 
 
 
 
Maj va en rätt såå fab månad! <3
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR