Startsidan

Avvänjning dag ett

Skrivet:    ·  Allmänt
LÄKEROLBEROENDE
 
 
Nog för att jag gillar utmaningar men det här är faktiskt mest för magen. Och jag kan säga att är man van att alltid ha minst ett paket tuggummi plus minst två olika sorters läkerol i väskan så är det här tufft.
Sitter man vid datorn hela dagarna så är det gott att suga på en liten rackare då & då. (
Även om det oftast resulterar i att man inte bara tar en, utan kanske knaprar upp en hel ask utan att man tänker på det.)
 
Men har man strul med magen så måste man försöka hitta lösningar som gör att magen kan må lite något bättre. Äter inte överdrivet med mjölkprodukter och inte heller en massa vit pasta som annars kan va boven. Inte heller lök och massa hårdsmälta bönor. Men nåt är det som gör att magen inte är i balans och jag blir så trött.
Kan man bara få ha en bra magdag? Tack. Är det så mycket begärt? Känns ibland som att man inte kan äta nånting, får ond och svullen mage av typ allt. Ge upp hallå.
 
Aja, nu ska jag se om det här kan hjälpa lite. Men attans va svårt det är!
 
#läkerolberoende
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR