Startsidan

Fullspäckad tv-kväll

Skrivet:    ·  Allmänt
Måndagar betyder mindre bra passtider på gymet men desto bättre utbud på tv.
På måndagar behöver man verkligen bra pass som drar, palla peppa sig själv just på måndagar som ofta är lite segare i starten än andra dagar. Det är just då man behöver en Fredrik som pumpar grym musik och peppar! Så då kan det vara värt att vänta till 18. Faktiskt. Och kvällen då, dröömprogram.
Och när man kommer på sig själv att se fram emot en TV-KVÄLL, då låter det knappt som man har nått liv.
Haha, men det bjuder jag på. Vet att det är fler än jag som älskar att komma hem efter träningen, sätta på sig mjukisar efter duschen och bara krypa upp i soffan.
Det veeet jag! ;)
 
Nu ska jag gå på lunch här! Puss då!
 
Vardagspuls på tv4.
Farmen.
Realitystjärnorna på godset.
 
Kvällen räddad! Eller vad säger ni? ;)
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR