Startsidan

H O M E

Skrivet:    ·  Allmänt
Hemma i Nypan gen! 
Imorse stekte vi på stranden i Split och slog nog rekord i antal bad, idag va det hett! Och nu, hemma i Sverige igen, i Nypan, i min älskade säng! Kontraster
Men trots att veckan slagit alla förväntningar, i allt från väder, vin, värme, mat och ölpriser, båtturer, finaste vattnet, italiensk matkultur och bästa sällskapet, så är det lite skönt att va hemma igen. Lite.
Borta bra men hemma bäst! 
Mycket för jag jag vet att jag kommer åka tillbaka och sen för att jag har TVÅ hela veckors semester kvar! 
Men ärligt, 2 timmar och 15 minuter i luften, finaste vattnet jag har sett och så sjukt billigt verkligen! Du får en pizza på stranden för drygt 10kr, en öl för 18, en fin middag med en sexa GT plus ett glas vin och vatten för typ 120kr. 
Man tackar! Känns lite som man tjänar pengar varje gång man ska handla! ;)
Åk säger jag bara!

Men nu, 02.00 släcker jag för ikväll. Drömmen att somna i sin egen säng, under sitt eget täcke med sin egna kudde.. Sov gott älskade ni!






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR