Startsidan

ARE YOU WITH ME

Skrivet:    ·  Allmänt
Måndag em. Haft en riktigt bra dag här på jobbet måste jag säga. Över förväntan för att va måndag! Men det är ju ändå idag vi sätter ribban för resten av veckan! ;)
Ikväll blir det måndagspuls och styrka med Fredrik. Känns lite som man börjar kunna passen utantill snart, kanske ska börja ta tag i löpningen om jag ska klara Våruset. (Om jag nu ska springa..) Okej, det är bara 5 km, men nu va det bra länge sen jag köttade svettig löpning alltså. Och lite trött börjar jag bli på passen, ni vet när det är samma och man vet exakt vilken låt som kommer efter. Då är det fasen dax att antingen byta pass eller byta träningsform. Men idag har vi Fredrik och det är ju en favvo!
Bästa musiken också och det är ju det viktigaste.
 
Det här är min bästa just nu. Are you with me? <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR