Startsidan

<3

Skrivet:    ·  Allmänt
Att va chef kan inte va det lättaste. Speciellt inte när man är chef för en säljgrupp. Då ska man kunna peppa, tagga, lyfta, lyssna, finnas, motivera, ge cred, uppmuntra, engagera OCH inspirera.
Man måste se till att gruppen presterar och klarar sina gruppmål, dessutom ska varje individ klara sina egna personliga mål. Hanna förklarade det på ett ganska bra sätt. Om hela gruppen är en tårta, har jag ett ansvar för att just min tårtbit fylls, sen har min chef ansvaret för att hela tårtan blir komplett. Att alla klarar sina mål. Kort & gott.
 
Hade just ett samtal med Hanna, lite allmänt bara. Man ska inte vara rädd för att lyfta vissa saker och säga vad man tycker. Annars kan man lixom inte förvänta sig en förändring. Eller?
 
Hon är bra Hanna, även om alla kan bli bättre på vissa saker, även jag.
 
Fick ett mail efter samtalet som avslutades..
 
TACK MARIA för att du är en del av min grupp! <3
/Stolt ledare
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR