Startsidan

Saker jag lärt mig..

Skrivet:    ·  Allmänt
Är ni som jag? Älskar listor av alla slag.
 
Här kommer en lista på saker jag lärt mig att jag inte borde göra, men gör ändå.. ;)
 
1. Snoozar för länge på morgonen, trots att jag vet att jag kommer behöva stressa och cykla som en dåre för att hinna logga in 07.59 på jobbet.
2. Skippar att tvätta håret när jag veeet att jag kommer ha en dålig (hår)dag och känna sig allmänt skitig hela dan. Samma sak varje gång.
3. Är uppe för sent på kvällarna, trots att jag vet att jag kommer känna mig totalt överkörd på morgonen. Men kvällarna är ju mitt bästa. Måste bara lära mig att inte kolla bloggar, tradera och insta precis innan jag ska sova. Då är man fast och vips är klockan alldeles för mycket.
4. Glömma låsa toadörren på jobbet. Jag känner mig lite mycket som hemma på jobbet. Detta har gärna hänt mig två gånger. Och då menar jag två gånger som nån har öppnat dörren. Lagom pinsamt.
5. Fortsätter äta trots att man egentligen är föör mätt. Bara för att det är så gott. Resulterar i en proppad mage och en äcklig mättkänsla. 
6. Att mjölkprodukter gör mig svullen. Äter ändå keso och sånt, fast kanske inte lika mycket som förut och i lagoma doser. Men ändå. Svullen mage är ju mindre kul.
7. Att inte ta den sista fem i två drnken på krogen. Alltid lika onödigt eftersom man oftast bara ska hem och sova. 
8. Röka när det regnar ute. Mindre gott, men ändå gör man det. Blä.
 
 
Det va det. Puss då!
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR