Startsidan

En till dag i soffan..

Skrivet:    ·  Allmänt
Vaknade efter över 12 timmars sömn. Ingen feber, tack för det!! Men fortfarande dunderförkyld och huvudet gör ont. Verkar peppar, peppar, vara en kraftig mindre rolig förkylning som bosatt sig hos mig, ingen influensa vad jag kan utläsa. Hoppas det stannar där. 

Så blir väl ännu en dag i soffan. Inte mycket man kan påverka, så lika bra att gilla läget. Får känna efter under dan hur morgondagen blir. Vill ju jobba!! Usch, trött på att va hemma nu. Dessutom missar jag ju sälj om jag är hemma, men ja, jag vet att hälsan går före. Sjukt att man ändå tänker i andra banor. Vill bli piggis! Helst nu! Tack. 

Maraton med Plura & Herngren i Spanien nu. Hoppas ni mår lite bättre än jag och har en lite bättre söndag! 




♡...♡
Skrivet: 2014-03-02,  kl. 16:52:33

Tar man den under armen ska man plussa på 1.00 på det som står och alltså har du 37.9 och det är ju feber.. :(

Svar: Den här tar man i munnen, så det är ingen feber! Skönt! Men tack ändå! :)
Maria Bengtsson

♡...♡
Skrivet: 2014-03-02,  kl. 22:46:32

Vad bra för vara sjuk är inge höjdare. :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR