Startsidan

Word

Skrivet:    ·  Allmänt
Fler än jag som är allmänt trötta? På typ allt. Jag som brukar längta till träning känner hellre att soffan lockar. Hallå
Känner inte riktigt igen mig själv alltså. Lättirri och ingen energi. Men vi körde rygg och det va skönt. Försökte mig på lite box oxå och det gick, även om det gör ont i revbenet. En känsla av håll typ hela tiden. Sen känner jag mig inte bekväm i kroppen och det vet jag gör mycket. Vätska och uppsvullen. Bläää. 

Nu vet säkert känslan. Men man får peppa sig själv och se att det vänder nog snart. 

Delar med mig av lite pepp här. Kan behövas. Och tänker man efter finns det så mycket positivt varje dag som är lätt att glömma. Alla underbara människor runt omkring. Världens bästa jobb och bästa kollegorna. Min fina lägenhet. Att det är fredag imorrn och att helgen kommer bli grym! Ja, klart jag är tacksam! Kärlek till er! <3










DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR