Startsidan

Tres tapas

Skrivet:    ·  Allmänt
Sköna fredag! 
Ätit gott, massa småplock som kycklingspett i limesås, galet stark chili con carne, bläckfiskringar - som jag förövrigt älskade - och två glas rött. I bästa vänners sällskap blir det här en riktig hit! Sen gick quizet sådär, men med drygt hälften rätt får vi vara nöjda. För det va inte det lättaste direkt. Satte några som jag kan få va stolt över. Tips till er som vill välja bort soffan en fredag. Tres tapas är grymt bra! Började dessutom planera RESA i maj. Så sjukt taggad!! Det kommer bli den bästa och längsta resan för mig! Om jag ser fram emot LA, San Fransisco, Highwayone, Vegas och Hollywood!! Mer om det kommer! ;)

Nu ska jag duna kudde. Imorrn väntar en heldag i Stockholm hos Carro! 
Puss och go natt! 







DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR