Startsidan

Massage, triceps och hårfärgning

Skrivet:    ·  Allmänt
Äntligen blev det av! 
Som vi har pratat om massage jag & Kakan. Men det är inte lätt att klämma in vill jag lova. Fast egentligen, 30-45 minuters massage har man väl inte inte tid med!? Helt underbart ju. Och bara på måbraochtahandomsig kontot. 
Få lite avkoppling, för det är precis det man får. Helt däckad blev jag. Lite mosig och väldigt törstig. Viktigt att dricka mycket vatten nu. 

Tusen tack Kakan! Dig kan jag rekommendera till alla!! Värt vartenda öre! Sen hade vi bestämt träning. Kanske inte det bästa efter massage och kanske inte heller mitt bästa pass på gymet. Men vi va där allafall. Det är huvudsaken. Slängt i hårfärg och kan äntligen kalla mig blond igen. På riktigt blond, utan utväxt. 
LOVELY.















DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR