Startsidan

Året 2014

Skrivet:    ·  Allmänt
Nyår närmar sig med stormsteg och det är nu man ska ge nyårslöften, känna att man är klar med året 2014 och så jäkla redo för ett nytt fräscht 2015. Och nystart är alltid skönt på nåt vis, oavsett om det handlar om en måndag, en ny månad eller ett nytt år. Nytt känns alltid fräscht på nåt vis. Sen kan jag ju vara ärlig och säga att jag har haft en sjukt jäkla bra 2014! Det har hänt en hel del som lägenhetsköp och flytt, en helt fantastisk sommar med underbara vänner och familj, utlandsresor gånger två, Cypern och Barca som levererade till max, konferens med jobbet, en fin, lugn men fartfylld jul och massa massa mer.
Så lite separationsångest har jag, även om jag ser fram emot ett grymt 2015.
 
Här kommer lite bilder från året som gått. Fantastiska 2014! Tusen tack! <3
 
 

Tidig vår. Invigde conversen redan i mars. Drömmen. Det betyder att det är endast 3 månader kvar till vår och tygskor! Det ni! ;)
 
 
 

Vårkänslor!!
 

Linnis & killarna på besök. <3
 

Lägenhetskööööp!! Det va stort!!
 

Tidig sommar och poolhäng. Livet!
 
 
 
 Cypern med mami! <3
 

Midsommar i Halmstad!
 
 

Fyran drar till Barca! Inte sista resan ihop!
 

Åkte på en magbakterie i Barca. Salmonella. Bland det värsta jag varit med om. Kunde inte behålla varken mat eller dryck på 2 veckor och tappade en sidådär 4 kg. Ofrivillig detox och en slimmad sommar blev det.
 
 Min plutt hemma hela sommarn! Jag trivdes.

Underbara sommar! <3
 

Och den här bilden minns jag verkligen. Klockan va typ 22 på kvällen och balkongdörren kunde stå öppen hela natten. De va 20 grader och tropiska nätter.
 

Soltorkade x antal gånger. Många bad blev det!
 

Höst och konferens med jobbet.
 
 

Juldagen 2014.
 
Jo men TACK. Tack för ett jäkla grymt år!!
Kärlek / M
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR