Startsidan

It takes two baby

Skrivet:    ·  Allmänt
Promenader. Under sommarn är det den enda "träningen" som jag faktiskt är sugen på. Kan ju bero på värmen, men jäklar va jag är tagen alltså. Lurar i öronen och sen ut! Man hinner tänka, ringa, lyssna på poddar, musik eller bara gå. Hur skönt. Dagens andra promis va mest en bonus. Skulle träffat Jenny på en dejt, men det blir imorrn. Så passade på att njuta lite mer av kvällen ändå. Mötte Sandra i hamnen så tog sällis runt brandholmen. 

Imorrn ska jag äntligen träffa Madde, på en morgonpromenad (haha) och Jenny på en kvällsrunda. Fler än jag som gillar promenaddejter. Jaaaa. Dagen är oplanerad vilket känns skönt. Blir det fint drar jag med mami till stenvik, annars känns det gött att ta det som det kommer. Det är semester. 

It takes two baby. 






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR