Startsidan

Praktik, spontanitet och middag

Skrivet:    ·  

En kort summering av dagen. Vaknade när det va totalt kolsvart ute, men det hann bli lite ljust när jag traskade upp till Långberg. Kebabpytt till lunch. Tur att salladsbuffén finns. Fick en hel massa flätor i håret av två tjejer i klassen. Dessvärre blev det knutar och lite svårt att trassla ut. Men jag fick min underskrift av handledaren och dagen gick helt okej.

Tog en spontaneftermiddagsfikakram utan kaffe med Jutta. Lovely. <3
Spontanitet när den är som bäst!

Och för övrigt, jag är inte sjuk. Jag har bara fått nackspärr förstår ni. Fast inte så bara! Aj!

Just duschat efter ett pass med Ida och mammorna. Strax Halv 8 hos Johanna!!
Uppdaterar mer ikväll! ;)

Puss! <3





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR