Startsidan

Ont

Skrivet:    ·  Allmänt

Gav tentan några timmar idag. Sen fick det va slut på pluggandet.
Det som inte sitter nu, det kommer aldrig fasta. Så imorrn gör vi vårt bästa.
Mer kan man ju ändå inte göra, eller hur?

Blev några mysiga fikatimmar på Hellmans med Sandra.
Sen ett pass på det och så avslutade vi med lite sol. Skönt.

Men AJ vad mina benhinnor gör ont!
Började känna redan igår och sista delen av passet idag gjorde så fruktansvärt ont.
Ni som haft problem med benhinnorna vet precis vad jag pratar om.
4 dagar i rad kanske inte alltid är det bästa för kroppen. Det har jag lärt mig nu.
Men om träningen är en stor del av ens liv, blir det svårare att stå emot. Det är ju så sjukt roligt!
Ligger med benen i högläge och har precis smörjt med zon. AJ.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR