Startsidan

Träning för dig?

Skrivet:    ·  Allmänt
 
Det här med träning hörrni. Det är en hel värld och man upptäcker nya lyckorus, nya träningsformer, nya utmaningar och nya styrkor hos sig själv. Det är intressant det där. Pratade en hel del om träning, kost och idealkroppar i lördags. För mig handlar det om ett långsiktigt jobb, ett hållbart liv där man kan kombinera en sjukt rolig och givande träning med mat som man gillar. Jag tror inte på förbud. Självklart kan man sätta upp mål för sig själv, gärna nedskrivet, det blir mer på riktigt då.
 
Men att förbjuda, det tror jag inte på. Lite av varje och framför allt, köp på en helt vanlig jäkla tallriksmodell. Skippa dieterna. Det handlar om att du fakriskt ska leva såhär i resten av ditt liv.
 
Och det är okej att ta en pizza på söndagen efter ett stort alkoholintag på lördagen. Om du tränar i veckan. Det försöker jag lära mig. Man får unna sig. Jag har jobbat på det ett tag och jag är på god väg.
 
Lev det liv som du vill leva. För det livet är du värd. <3
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR